Το παραμύθι της βροχής

Τετάρτη 8 Αυγούστου 2018

Το τελευταίο παραμύθι τιου καλοκαιριού...


Έτσι τελειώσαμε για τούτο τον καιρό τα Παραμύθια....
Ακουμπώντας με μια κόκκινη κλωστή τα σύννεφα!

Στο τόπο που γεννήθηκα, στο χωριό μου τις Αρχάνες, που άκουσα τις πρώτες ιστορίες με νεράιδες, ξωτικά, μάγισσες, βασιλιάδες και αστέρια. Καλεσμένη του Φυσιολατρικού -Πολιτιστικού και εκδρομικού συλλόγου Αρχανών: Η Χαραυγή, στον Οίστρο την Πέμπτη 2 Αυγούστου 2018, κάπου μεταξύ 7 και 7.30 το βράδυ!

Ο Αύγουστος ένα μικρό θαρραλέο αγόρι με την αόρατη μαγική του φλογέρα έδωσε χρώμα και δρόμο στη χαρά. Έδιωξε τη λύπη κι έφερε χαμόγελα στην Πόλη των παραμυθιών, στην Πόλη των πόλεων. Κι έδειξε θάρρος, τόλμη κι υπομονή στα δύσκολα και δεν λύγισε ούτε για μια στιγμή. Κι έγινε φίλος του κλέφτη των Καρπουζιών, και τον έμαθε πως η ζωή χρειάζεται αγάπη, χαμόγελα πολλά κι αγκαλιές...
Να σκάσουν έτσι απ το κακό τους όλοι οι " μάγοι" με τις τσίγκινες καρδιές...

Και μια φέτα από καρπούζι που 'χε " μαγέψει" η Μάγισσα Χαρβάλω πήρε το σωστό της χρώμα απ τα πινέλα των παιδιών πάνω σε ένα τεράστιο κόκκινο - πράσινο χαλί ....


Φυσικά την ιστορία την ζωντανέψαμε με τις κούκλες μου, τα άλλα μου παιδιά που τόσο μοναδικά μου φτιάχνει κάθε φορά η Evi Almpantaki από το Κουμπί και το Βελόνι


Γέμισε ο τόπος παιδιά και χρώμα και χαμόγελα κι εγώ δύναμη κι ομορφιά στην ψυχή μου, παρακαταθήκη για το χειμώνα...

Ένα μεγάλο ΤΕΡΑΣΤΙΟ ευχαριστώ σε όλους όσους ήταν εκεί, κι ήταν πολλοί και λίγο περισσότερο στον Stavros Arnaoutakis στον Τζενάκης Μάνος και στον κ. Ψαράκη για την πρόσκληση!

Ιδιαιτέρως τον Σταύρος Καλπαδάκη με το μοναδικό χαμόγελο και την τέλεια φωτ. μηχανή του!

Σε όλους σας... στα παιδιά του κόσμου

Καλή αντάμωση εκεί κάπου στα μέσα του φθινοπώρου!

 














(Το παραμύθι που αφηγηθήκαμε ήταν μια διασκευή δική μου από το βιβλίο του Χρήστου Μπουλώτη: Ο Κλέφτης των Καρπουζιών)

Μπετεινάκη Ελένη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου