Το παραμύθι της βροχής

Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2024

Με ένα λευκό Φτερό... 1η επίσημη παρουσίαση στο Ηράκλειο!


Η πρώτη επίσημη παρουσίαση του βιβλίου μου «Με ένα λευκό Φτερό» του δέκατου, έγινες στο Βιβλιοπωλείο & Καφέ Sophistico by Greekbooks, στην οδό Έβανς 5 στο Ηράκλειο, το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024 στις 5.30 το απόγευμα.
Παρέα με τις κούκλες μου την Μυρσίνη, την Ελευθερία και έναν κατάλευκο κύκνο αφηγήθηκα μια ολοκαίνουργια ιστορία.
Μια ιστορία με θέμα την αναπηρία, τη διαφορετικότητα, τις ίσες ευκαιρίες και τα δικαιώματα στη ζωή για όλους, ανθρώπους και ζώα.
Κι όπως λένε τα παραμύθια:
Ήταν μια φορά κι έναν καιρό μια λίμνη που χώριζε ένα δάσος στα δυο.
Απέραντη, με καταγάλανα νερά, γεμάτη νούφαρα στην επιφάνειά της…
Εκεί ζούσε ένας ολόλευκος κύκνος.
Στην αντίπερα όχθη ερχόταν κάθε πρωί η Μυρσίνη, και μαζί της πάντα, ακούραστη βοηθός, η αδελφή της Ελευθερία.
Όνειρο της Μυρσίνης ήταν να πετάξει μακριά, πέρα απ’ τη λίμνη.
Κάποια μέρα, ένα φτερό του κύκνου παρασύρθηκε από τον άνεμο και βρήκε αποκούμπι πάνω στα γόνατα του κοριτσιού.
Έτσι ξεκινά το μαγικό ταξίδι τους, πιο πάνω απ’ τα σύννεφα, πιο πάνω απ’ τα όνειρα!
Η Μυρσίνη είναι ένα κορίτσι με κινητικά προβλήματα. Το ίδιο και ο κύκνος που συναντά κάθε πρωί…
Μια ιστορία συγκινητική, αφύπνισης και δυνατών ονείρων!


Έχω αφηγηθεί εκατοντάδες παραμύθια…

🧶💋♥
Έχω γράψει εκατοντάδες κείμενα και ιστορίες…
Έχω οργανώσει και παρουσιάσει ακόμα πιο πολλές εκδηλώσεις με θέμα τα βιβλία …📙📕
Όμως σαν έρθει η ώρα να αφηγηθώ ένα δικό μου χάρτινο παιδί και μάλιστα για πρώτη φορά έχω πάντα εκείνο το τρακ και την αγωνία να θα δώσω στους άλλους ένα κομμάτι από την ψυχή και την ιδέα μου κι αν θα το νιώσουν… 🙏💋❤️❤️
Το Σάββατο το βράδυ στο βιβλιοπωλείο Sophistico το «Με ένα λευκό φτερό» πέταξε ψηλά!🪶🪽👩‍🦽🚶‍♀️🦢❤️

Κι ήσασταν πολλοί που με τιμήσατε με την παρουσία σας… 🙏🙏

Που θέλετε να ακούσετε άλλη μια ιστορία μου.🧶🧶👩‍🦽🦢🚶‍♀️

Ένιωσα κι εγώ την δική σας αγάπη και η συγκίνησή μου ήταν απέραντη. ❤️❤️

Τι να πω για την Μυρσίνη μου, την Ελευθερία και τον υπέροχο κύκνο μου; 👩‍🦽🚶‍♀️🦢


Κι εκείνοι κατάλαβαν πως η ιστορία τους σας…ακούμπησε. 🙏🙏
Το είδα στα μάτια και τα ανοικτά στόματα των παιδιών.🙏💋
Στις δικές σας εκφράσεις και την παρουσία σας σε μια σημαντική στιγμή για μένα…

Ευχαριστώ πολύ όλους σας για το … «χειροκρότημα».

Τις φιλενάδες πιο πολύ γιατί ήταν ΟΛΕΣ εκεί…❤️❤️❤️

Όλους σας για τις αγκαλιές, τα λόγια, την έκφραση σας που μου δίνει δύναμη να συνεχίσω όλα όσα αγαπώ και να τα μοιράζομαι…🙏🙏🙏❤️









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου