Το παραμύθι της βροχής

Τετάρτη 10 Μαΐου 2023

Στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Αρχανών με μια αγκαλιά βιβλία!

Καλεσμένη από μια δασκάλα της Α΄ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αρχανών, την Κάλλια Βατσιθιανού, που δεν είναι Αρχανιώτισσα, ανηφόρησα για μια ακόμα φορά στον δικό μου τόπο, στην παλιά μου γειτονιά...

Μια πολύ συγκινητική μέρα στο 1ο Δημ.Σχ. Αρχανών, λοιπόν!

Στην κωμόπολη που μεγάλωσα.

Που πήγα όλα τα χρόνια σχολείο.


Για πρώτη φορά καλεσμένη, για να μιλήσουμε για βιβλία....

220 παιδιά το ακροατήριο...

Πολλοί δάσκαλοι και δασκάλες, (νομίζω 34 όλοι μαζί ). Με ιδιαίτερη φόρτιση για μένα...

Αλλωστε οι ήρωες μου, οι περισσότεροι από τα βιβλία μου, γεννήθηκαν εδώ...

Ο Σιγανός που προϋπήρχε στο περιβόλι του κυρ Γιάννη του πατέρα μου...
Η Χρωματούσα που τριγυρνούσε στο μικρό μπλε δασάκι του Αι Γιαννιού...
Ο πρίγκιπας Χαρταετός που μαζί με τον νάνο Άνω Κάτω "γεννήθηκαν " στον "Παράδεισο" μας, εκεί που κι εγώ μάζευα καλάμια για τον δικό μου Χαρταετό...
Ο Τρακατρούκας, ο Πι κι ο Φι, ο Εδώ και ο Αλλού ξεπήδησαν από τις ιστορίες και το τζάκι της γιαγιάς Ελένης...
Η νεράιδα Σερπαντίνα που ήθελε τόσο πολύ να χορεύει αλλά εκείνα τα χρόνια που ζουσα στις Αρχάνες ΔΕΝ υπήρχε σχολή χορού...
και τόσα άλλα ...

Και τα είπαμε όλα με τα παιδιά σήμερα κι εκείνα ρωτούσαν, ρωτούσαν χωρίς σταματημό...
Και περάσανε σχεδόν δυο ώρες χωρίς διάλλειμα, χωρίς να το καταλάβουμε...
Και γελάσαμε πολύ, και συγκινηθήκαμε, κα γνωριστήκαμε...

Και λύθηκαν πολλές απορίες και συνάντησαν παιδιά κι εγγόνια (χαχαχα) των παλιών συμμαθητών και φίλων μου από τα χρόνια που έμενα κι εγώ στις Αρχάνες...
Και είπαμε και τι δεν είπαμε για τα βιβλία!
Πόσες χαρές με κεράσατε σήμερα...
Πόση αγάπη και συγκίνηση...

Κάλλια και Δέσποινα ( η καταπληκτική Διευθύντρια του σχολείου) κι όλοι σας που με κάνατε να νιώσω το σχολείο σαν δικό μου, σας ευχαριστώ με την ψυχή μου για αυτήν την πρόσκληση...


Θα τα πούμε ξανά ... τα Χριστούγεννα μαζί με όλα μου τα καλικαντζαράκια!



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου