Το παραμύθι της βροχής

Τρίτη 26 Ιουλίου 2022

Ελένη Μπετεινάκη :“Αντίσταση θα πει : Νέες Δημιουργίες, νέα πρότυπα, νέες δουλειές"

 

«50 Απορίες του Freethinker»

(επιμέλεια: Γιάννης Θ. Κεσσόπουλος)Thinkfree.gr

Ελένη Μπετεινάκη :“Αντίσταση θα πει :  Νέες Δημιουργίες, νέα πρότυπα, νέες δουλειές"

Καφέ ή τσάι; / Και τα δύο!

Πρωινή συνήθεια / Βόλτα με το ποδήλατο στο λιμάνι και στα στενά της πόλης μου!

Δεν θα ήθελα να είμαι / Εφοριακός

Δεν αλλάζω με τίποτε / Τη δουλειά μου και οτιδήποτε έχει  να κάνει με δραστηριότητες με παιδιά!

Θαυμάζω… / όλους τους ανθρώπους που έχουν μεράκι και πείσμα!

Αγαπημένη μου γωνιά… / Στο γραφείο μου!

Αγαπημένο μαγαζί / Όπου υπάρχουν βιβλία

Η μυρωδιά που με τρελαίνει / Αγιόκλιμα

Η πρώτη μου ανάμνηση / μια κούκλα με γαλάζιο φόρεμα, η μόνη που είχα!

Η τελευταία φορά που ντράπηκα ήταν… / όταν είπα σε έναν πατέρα, πως η εγγονή του είναι πολύ χαριτωμένη και με κοίταξε έκπληκτος!

Δεν το γνωρίζετε αλλά είμαι καλή / στη διαχείριση χρόνου!

Αγαπημένος τόπος / Πολλοί, πάρα πολλοί… κοντά σε θάλασσα

Απόδραση είναι / να ξεκλέβω χρόνο και να χάνομαι μαζί με ανθρώπους που αγαπώ σε μέρη που δεν ξέρει κανείς!

Το ανεκπλήρωτο που με σημαδεύει / Μεγάλα ταξίδια!

Η στιγμή που με άλλαξε για πάντα / Όταν γεννήθηκε ο γιός μου!

Ήρωάς μου είναι… / ο καθημερινός άνθρωπος που δεν τα παρατάει!

Με τρομάζει / η απώλεια αγαπημένων ανθρώπων.

Πιστεύω εις / τη δύναμη του εαυτού μου!

Πατρικό σπίτι / Η αγκαλιά της μάνας μου κι ας έχουν περάσει τα χρόνια!

Το χωριό μου… / Αρχάνες, τόπος ευλογημένος που πάντα επιστρέφω.

Φιλία εστί… / Να είναι πάντα δίπλα σου στα καλά και στα άσχημα και ας μην ζείτε στον ίδιο τόπο!

Ευτυχία… / Να ‘χεις ζήσει μισό αιώνα ζωής και να ανακαλύπτεις πως δεν πέρασε ούτε μια μέρα και πως είσαι ακόμα δημιουργική και αγαπημένη για κάποιους ανθρώπους

Επιτυχία… / Να κάνεις αυτό που ονειρεύτηκες και με τον καλύτερο τρόπο!

Ωριμότητα… / Μεγαλώνω αλλά δεν ξέρω αν έχω ωριμάσει όσο θα έπρεπε

Τις νύχτες ονειρεύομαι… / να ζήσω κάπου μακριά από μίζερους ανθρώπους και καταστάσεις

Πατρίδα… / οι δικοί μου άνθρωποι

Ελευθερία είναι / να μιλάς για ό,τι νιώθεις και να μην σε «καταδικάζουν» για τις απόψεις σου αν δεν αρέσεις!

Αγαπημένο τραγούδι… / πολλά, ξεχωρίζω το The sound of silence

Αγαπημένος στίχος / «Σ’ όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνον ετούτον αγαπώ!»

Αγαπημένος ποιητής / Ελύτης

Αγαπημένο βιβλίο / Ο Γλάρος Ιωνάθαν, ο μικρός πρίγκιπας

Αγαπημένος ζωγράφος / Paul Klee

Αγαπημένη ταινία / Εκατοντάδες… la vita e bella!

Ελληνικότητα… / παντού, αν δεν χάνει το νόημά της.

Πατριωτισμός… / να σκέφτεσαι τα ιδανικά και τα σύμβολα, να σέβεσαι τον τόπο που σε θρέφει

Αγαπημένη πόλη… / Κωνσταντινούπολη

Αγαπημένο νησί… / η Κρήτη!

Μου λείπει στην πόλη / το θέατρο, η αισθητική, οι περισσότερες επιλογές!

Λιτός βίος θα πει… / Αυτό που ζούμε τα τελευταία χρόνια.

Πολιτική στα χρόνια της κρίσης… / Δεν τα παρατάμε και προχωράμε!

Τέχνη στα χρόνια της κρίσης… / Αυτοδημιουργία στα πάντα!

Μένουμε Ελλάδα ή φεύγουμε; / Μένουμε αλλά με τα μάτια σ’ όλο τον κόσμο και στις ευκαιρίες!

Θέλω μια Ευρώπη που / να μπορώ να περπατήσω ασφαλής!

Αντίσταση στην κρίση… / νέες δημιουργίες, νέα πρότυπα, νέες δουλειές!

Το μήνυμα στους πολιτικούς… / Κανένα… Δεν ακούν!

Το μήνυμα στον κόσμο… / να μην τα παρατάει κανείς ποτέ!

Η παρήγορη σκέψη; / Πως όσο έχω την ψυχή, τα χέρια, την καρδιά μου δεν φοβάμαι κανέναν!

Η θετική σκέψη; / Όλα θα πάνε καλύτερα αρκεί να μην σταματάς να αγωνίζεσαι.

Κάνω like / στη ζωή και στα όνειρα!

Η ζωή μου με 6 λέξεις… / Αγάπη, συντροφικότητα, όνειρο, ποδήλατο, θάλασσα, παραμύθια!


Δημοσιεύτηκε στο ThinkFree το 2016!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου