Το παραμύθι της βροχής

Κυριακή 8 Μαΐου 2022

Στις μάνες του κόσμου...

 Το΄χω γράψει πολλές φορές παλιότερα χρόνια σε κείμενά μου, πώς μόνο τούτη τη γιορτή θα ‘θελα να ΄χα.

🌟🌺🌻🌹
Αυτήν της μητέρας, τη μάννας, της γυναίκας που γέννησε ή ανάθρεψε ένα, δυο, τρία όσα παιδιά της χαρίστηκαν από τη ζωή. 👩‍👩‍👧👩🏻‍🤝‍👩🏻👩‍👦
Μόνο εκείνο το μητριά, δεν χώνεψα ποτέ. Μου θύμιζε τα παλιά παραμύθια που είχαν πάντα να κάνουν με «κακές» μάγισσες και γυναίκες που δεν γνώρισαν ποτέ τους την αγάπη. 🧶

Μάνα καρδιάς είναι πιο σωστός ο τίτλος κι αυτόν κράτησα κι εγώ στη ζωή μου… ❤
Και για όλες εκείνες τις μάνες η μέρα η σημερινή που επέλεξαν να μεγαλώσουν παιδιά που στερήθηκαν χάδι, που πόνεσαν άδικα, που είχαν την ατυχία να γεννηθούν σε λάθος τόπο…👩‍👩‍👧👩‍👦
Όλες οι γυναίκες μπορούν να γίνουν μάνες αρκεί να θέλουν…
Χιλιάδες τα παιδιά τα μοναχά δίπλα μας…👩🏻‍🤝‍👩🏻
Το καλό σας το φόρεμα να βάλετε σήμερα και κοκκινάδι στα μάγουλα και κατακόκκινο κραγιόν. 👗👠💄


Και γλυκό του κουταλιού, βύσσινο, από τα χέρια της δικής μου μαμάς θέλω να σας κεράσω… 🍯

Και Κόκκινα τριαντάφυλλα να κόψω από τον κήπο και να στολίσω το σπίτι…🌹

Τούτη η γιορτή έχει τιμή μεγάλη γιατί είναι δώρο πολύτιμο να γίνεις μάνα και να σε συντροφεύει τούτος ο τίτλος για όλη σου τη ζωή.
Χρόνια μας πολλά…
Κι όσοι τις χάσαμε νωρίς ή αργά, δεν έχει σημασία, να κοιτάτε συχνά τ΄αστέρια στον ουρανό. Εκεί κατοικούν και πάλι μας φροντίζουν και μας συμβουλεύουν. 🌟🌟
Χρόνια πολλά μαμά…❤💋

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου