Το παραμύθι της βροχής

Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

"Καλημέρα σας κ. Λότη Πέτροβιτς - Ανδρουτσοπούλου "


Η Λότη Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου καλεσμένη για δύο ημέρες στο βιβλιοπωλείο Δοκιμάκης ...


Παρασκευή 24 Μαϊου στις 19.00 στο χώρο του βιβλιοπωλείου συζητά με τα παιδιά του 6ου Γυμνασίου Ηρακλείου για τη ζωή και τα βιβλία της με αφορμή το τελευταίο της βιβλίο για εφήβους : Στη σκιά της πράσινης βασίλισσας

Το Σάββατο το πρωί 25 Μαϊου, η τελευταία δράση των μικρών βιβλιοναυτών για το σχολικό έτος 2012-2013 στις 11.30 στο χώρο του βιβλιοπωλείου " Δοκιμάκης "με τίτλο : " Καλημέρα σας κ. Λότη Πέτροβιτς - Ανδρουτσοπούλου".

Ενα κουβάρι παραμυθιών ξετυλίγεται σε μια συζήτηση- συνέντευξη για τα βιβλία, τους ήρωες και την ζωή της πολύ σπουδαίας αυτής συγγραφέας. Δημοσιογράφοι τα ίδια τα παιδιά άλλωστε όπως κι ή ίδια πολλές φορές έχει πει..." χρειάστηκε πολύ να δουλέψω, πολλά να διδαχτώ για το πώς ένα βιβλίο μπορεί να γίνει τόσο καλό, ώστε να είναι για παιδιά. Πολύτιμη μου στάθηκε κι η γνώμη των παιδιών. Τα γράμματα και τα μηνύματά τους είναι οι «θησαυροί» μου."
Βιογραφικό :
"Γεννήθηκα έναν Αύγουστο στην καρδιά της Αθήνας, στα Εξάρχεια. Τρεις μήνες αργότερα, 33 νονοί με βάφτισαν Πηνελόπη. Τρεις μέρες μετά, για να ξεχωρίζω από τη γιαγιά, το Πηνελόπη έγινε Λότη. Κι έτσι τραυματισμένο έμεινε από τότε. Τα παιδικά μου χρόνια σφραγίστηκαν από την απανθρωπιά της Κατοχής και τη φρίκη του Εμφυλίου. Τρεχοβολούσα με τα γειτονόπουλα στο λόφο του Στρέφη, ήμουν όμως η μικρότερη και σπάνια μ' έβαζαν στο παιχνίδι.
Καθόμουν τότε κάτω από ένα δεντράκι, σκάρωνα παραμύθια κι ονειρευόμουν να τα βάλω κάποτε σε βιβλία, για ν’ αποκτήσω φίλους μέσ’ απ’ αυτά. Κι έτσι έγινε. Πέρασε όμως καιρός. Χρειάστηκε πολύ να δουλέψω, πολλά να διδαχτώ για το πώς ένα βιβλίο μπορεί να γίνει τόσο καλό, ώστε να είναι για παιδιά. Πολύτιμη μου στάθηκε κι η γνώμη των παιδιών. Τα γράμματα και τα μηνύματά τους είναι οι «θησαυροί» μου. Εξαιρετική τιμή βεβαίως θεωρώ και όλες τις διακρίσεις που μου έχουν απονείμει οι μεγάλοι. Με παρακινούν όλο και περισσότερο να προσπαθώ και να εργάζομαι. Κι αυτό ελπίζω να κάνω ίσαμε το τέλος της ζωής μου. "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου